måndag 1 februari 2010

känner mig som en trasa -.-


Eftersom ingen läser min blogg så tänkte jag lägga upp lite tankar som går i huvudet nu. Jag fattar inte varför alla ska säga att man e kåt bara för att man gillar att umgås med vissa folk. Tycker det är så jävla omoget att ens hålla på och komentera när jag sitter och pratar med nån. Det e så värdelöst. VÄX UPP ! är ni avundsjuka eller vafan e problemet !? för övrigt så känner jag mig som en disk trasa som man använder för att torka bort tårar och skit efter sig. Efter man har använt mig så slängs jag bort. väldigt trevlig känsla " NOT ". men aja. skiit samma.

1 kommentar:

  1. Du tänker på mig hela tiden så är det bara kerstin! i know you love mee! haha..

    lille pöjk handlar detta om det alicia skrev eller varför ska du deppa ihop? :o ehehe

    SvaraRadera